Thursday, July 29, 2010

דמות ראשית : קאטו לדאל

קאטו לדאל (Kato Ledaal)

נערו של מושל המחוז


קאטו הוא דם-דרקון מבית לדאל, מחמולת לדאל טאאל - חמולה קטנה יחסית הממוקמת ביבשת, קרוב לאזורי הספר. הוריו של קאטו לא היו נשגבים, ולכן במקום להשלח לבית ספר באי הברכה, הוא נשאר באחוזה המשפחתית ולמד תחת השגחתם של מורים פרטיים. החמולה קימצה בכל ההוצאות כדי שלא יחסכו בשכר מורים, והילד אכן היה תלמיד מצטיין ביותר, שזכה בעיטור הלהבה הכחולה בתחרות הקליגרפיה שערך מושל המחוז ובעיטור עוף-החול הדואה מהמאסטר של האקדמיה הכפרית על בקיאותו בקאתכיזם של הדוקטרינה הטהורה .

לפני חמש שנים, התהפך גורלה של המשפחה. דודו של האב מדרגה שלישית, אמארו לדאל, היה ממונה על שומרי שערי הארמון בזמן העלמותה של קיסרית הארגמן. מועצת העוצרים האשימה אותו בהעלמותה, ונישלה את החמולה מכל רכושה. זה היה בדיוק הזמן שבו קאטו בגיל 12, הגיע לבירת המחוז כדי לגשת לבחינת הכניסה לאקדמיות המובחרות של אי הברכה. ארבעה בריונים מטעם מועצת העוצרים החזיקו אותו בכוח מחוץ ללשכת הבוחן ומנעו ממנו להכנס. כשניסה להתנגד להם, הם הפליאו בו את מכותיהם. מאחר שהחמיץ את הבחינה, הוא איבד את זכותו להשכלה גבוהה ולעתיד מפואר בשרשרת הפקידות הקיסרית. אחרי שמסלול הקידום באמצעות השכלה נסגר בפניו והוריו לא היו מסוגלים לתמוך בו יותר, הוא נאלץ לפנות למסלול הבטוח פחות והקשה יותר של השוליה. כשכל משפחתו מוקצה מחמת המיאוס, היחיד שהסכים לענות למכתבי הבקשה הנואשים של הוריו ולקבל אותו כשוליה היה אחי-סבו, "גנרל הברזל" ומושל גרייפולז, מוקצה ומנושל אף הוא.

גנרל הברזל הוא איש נוקשה וחסר רחמים, שעושה כל שביכולתו כדי לשבור את גופו ורוחו של קאטו בעבודה ובאימונים מפרכים, מתוך תקווה שהצעיר המנודה יהפוך לנשגב ויביא מעט גאווה לחמולה המנושלת. בינתיים, קאט גדל ומחכים. מאחר והגנרל לא נוהג לצאת ממבצרו, הוא שולח פעמים רבות את קאטו לשוטט בעיר ולאסוף מידע. קאטו מנצל את שעות החסד הללו כדי להתרועע עם בני גילו המעטים - עם נערי הרחוב של גרייפולז, שאיתם הוא כרת ברית ידידות.

בניגוד לדודו הזקן והנוקשה ובניגוד לכתוב בכל כתבי הקודש שקרא, קאטו כבר לא בטוח שהקיסרות שנישלה אותו ואת משפחתו מעתידם היא אכן הטוב המוחלט שבעולם. האמונה שלו בעולם של טוב ורע הולכת ומתערערת, והוא לא מצליח למצוא את מקומו. מעשה המרד המוחלט הראשון שלו היה לא לדווח לאיש כאשר חברו ספיר הפך לנשגב שמש טמא, אימת הבריאה ומשעבדה.


כשבוע לפני תחילת הקמפיין, הוא הרגיש לראשונה את דמו של דרקון האדמה זורם בעורקיו. הגנרל נראה בינתיים כמי שלא מרגיש - למרות שיתכן שמדובר בעוד אחד מהמבחנים שלו. עכשיו המטרה של קאטו היא בעיקר לדעת - לדעת יותר על עצמו ועל כוחותיו החדשים, לדעת יותר על חבריו, ולדעת יותר על המקרה שבגללו הוא, הוריו והגנרל נושלו מהעתיד המזהיר שהגיע להם. הוא רוצה למצוא משהו חדש להאמין בו במקום בדוקטרינה הטהורה, והוא מוכן לעשות הרבה כדי להחזיר לעצמו את התחושה של אמונה ושל שייכות.


מוצא: השושלת הקיסרית, בית לדאל, חמולת לדאל טאאל שבאזור הנהרות הגדולים.

מניע: לתקן את המעוות בקיסרות ובדוקטרינה הטהורה.

יסוד: אדמה


תכונות

(2) כוח:3 זריזות:2 סיבולת: 4

(1) כריזמה:3 עורמה:2 מראה:2

(3) תפיסה:3 תבונה:4 פיקחות:3


יכולות

אויר אדמה אש מים עץ

קשת: 1

בירוקרטיה: 3

(ממשל)

אתלטיקה: 1

אבחנה: 2

שפות: 2

(קיסרית גבוהה, לשון הנהרות, שפת היער)

רפואה: 2

חקירה: 0

חמיקה: 0

מלאכה: 0

ידע: 3

(הדוקטרינה הטהורה)

רכיבה: 2

פשיעה: 0

קפא"פ: 4

חוסן נפשי: 2

תורת הנסתר: 0

הופעה: 2

אמנויות לחימה: 2

נוכחות: 2

מלחמה: 3

(אסטרטגיה לטווח ארוך)

התגנבות: 1

השרדות: 0

שיט: 0

חברתי: 2

(טקס התה)

התנגדות: 4

הטלה: 0




רקע:

משפחה (חמולת לדאל טאאל) - 1

דם טוב - 1

מנטור (גנרל הברזל) - 2

קשרים (בני העיירה) - 2

סמכות (פיקוד על חיל המצב במידה ויש צורך) - 2

ציוד - 2: חימוש ליגיונרי מנשקיית חיל המצב: שריון שרשראות, מגן גדול עם סמל הקיסרות, דגלים, חרבות

מגינים, כלי מצור וכו'; ציוד פקידותי כגון דפים, נוצות וחשבוניות. גישה חופשית למבצר של גרייפולז

ארטיפקט - 2

*גרזן עצום מאבן ירקן לבנה ששימש את צבא השוגונות כדי לגדוע את יערות המזרח במלחמות העידן

הראשון. קמע משפחתי הניתן לצעירים היוצאים אל המזרח הפראי. הנתונים של GRIMCLEAVER

בספר הבסיס [עמ' 386]

*שריון רצועות מאבן ירקן לבנה, חלק מחליפת הקבורה של המלך המטורף שאן-הואנג מארצות הנהר, שלבש אותה עוד בחייו. לאחר שהובס בקרב כנגד האחים לבית לדאל, החליפה נופצה למספר חלקים ופוזרה בין החמולות השונות. הנתונים של Lamellar בספר הבסיס [עמ' 390]


מעלות: חמלה: 2 נחישות: 1 גבורה:3 קור-רוח: 3 כוח רצון: 6

קשרים: גנרל הברזל, התרבות הקיסרית

מהות: 3 מהות אישית: 10 מהות היקפית: 26


תעצומות:

עמידות השור

מצויינות התנגדות שנייה (ממיר מהות להצלחות

עוצמת הסלע (+1 לכוח ולסיבולת, ניתן להעברה

מיומנות ניתוץ ההרים (+5 לכוח בשימוש באדמה ובירקן לבן

מגע מטהר (מנקה פצעים מזיהום

ברכת הדרקון (מעניק לנשק את אספקט האדמה

מדיטצית האדמה הערה (מבטל את הצורך בשינה

No comments:

Post a Comment