Thursday, July 29, 2010

דמות ראשית : אתראל

אתראל (etheral)

הפגיון בערפל


הוא נער רזה, גבוהה ושרירי כמו גם אתלטי במיוחד,

עיניו תמיד בוחנות את הסביבה שלו בעמידתו וכמעט חסר מנוחה במובן מסוים.

עורו הלבנבן יחד עם שערו האדום אש החלק ועיניו הזהובות באופן חד מידי הביאו לאנשים רבים בילדותו לתהות על קנקנו ומקורו של אתראל אך משום שנדד תמיד עם סוחרים וממקום למקום רבים לא שאלו שאלות ... מביכות . על עורו יש צלקות עדינות וישנות במקומות שונים הנראות שנשארו מסמני טפרים או יתכן מכות שוט אך כמעט ולא ניתן לראותן תחת הבגדים החופשיים בצבעי סגול כחול עמוק והברדס שמגיע עד אפו.

אתראל נולד בין שני ערים בשיירה נודדת בשם ההולכים בעצים (Tres wokers) - שיירה של אנשים שמקורם בשושלת משפחתית אחת הידועים כמוחרי מידע, סוחרים, גנבים וחוטפי תינוקות לעיתים אשר אינם אהובים על ידי האימפריה ובעלי קשר קריר אך יציב עם הגילדה . ההולכים בעצים נודדים לאורך המזרח המקורב לחופים ולעיתים שונות גם ביערות העבים יותר, הם מונים כמה מאות בני משפחה ומקושרים בסוד אחד גדול -

לפני שנים רבות בעקבות בריחה מכוחות האימפריה ברחו לתוך הפרא ושם מצא אותם אדון פיות אך במקום להרוג (את כולם) הוא הציע להם הצעה – הם ינדדו באדמה שלו ללא מפריע או פחד מממנו ונתיניו כשבתמורה הם יישרתו אותו כשליחיו, המרגלים שלו ומעבר זאת יביאו לו את הבת הראשונה שבכל משפחה אליו למשך שבוע פעם בשנה. במשך שלוש מאות השנים האחרונות חלק מהעוסקים למול הפיה החלו מפחדים ממנו, שונאים אותו ואף סוג של משועבדים אליו כשהם שומרים את סודם מפחד הסביבה. בעקבות ההסכם גם אימו של אתראל הופיע בפני הפיה והיא הולידה את אתראל כמו גם את אחותו .

אתראל נדד עם משפחתו ממקום , צופים בעשרות ערים וישובים כמו גם בסודים שונים של שחיטות, שודדים, מלכים, פקידים העומדים על הדרך ועוד. דבר מה שאתראל לא הצליח להגדיר העיק עליו כל ימיו, ההרגשה של החוסר אונות תחת ההסכם של אדון הפיות והצפייה באנשים הנשלטים על ידי בריונים גדולים מהם ואילו המנצלים את ממעמדם בכדי לשלוט בקבוצה אחת לעד – אם בתא משפחתי ואם בכפר. יום אחד הם נדדו קרוב מידי לגרי-פולס וללגיון שפטרל מסביב. הם נלכדו, נטבחו ונשלחו לעבדות - אימו ואחותו של אתראל נשלחו למקום אחר בעוד שהוא נשאר בעיר עם אדון אחר ממנו ברח עוד בחודש הראשון לשעבוד שלו.


מאז אותו זמן אתראל נדד בעיר בין קבוצות פשע כאילו וכבוצות אחרות, חסר מנוחה ובעל רצון עז לשרידה, לקבלת ממון כמו גם רצון להעניש \ לחקור \ לטפל באילו באצילים והבריונים כמו גם המשעבדים השונים .

בעודו בער התחבר לנערים אחרים כמהו, חיפש נותני שמועות ומידע על סוחרי עבדים ונוודים שונים שיספרו לו על הארץ הגדולה כמו גם הפרא האיום והמוזר כשהוא מספר לעצמו שיבוא יום ויצא לנדוד מחדש.

ההתעלות שלו שינתה אותו, היא הפכה אותו ליותר חד אך גם מבולבל, לפתע העולם לא זכר אותו, שמו דהה מזיכרון אנוש כל זמן שלא דיבר עימו כשהוא שואל עצמו האם אמו ואחותו יזכרו אותו כמו כן. הוא נבחר על ידי גבירת הסופים ומכאן החל מקבל הדרכה מהעיר השמימית כמו גם דרך להגיע אליה,

הוא לומד (אך לא מבין או מסכים פעמים שונות) שכל דבר צריך להיגמר, גם הרע וגם הטוב, שלכל דבר יש מחיר ועוד דברים שונים .

הוא שמע באימה מגבירתו על האדמות המתים ועל חוסר ההמשכיות של הרוחות כמו גם החל להיות מוזמן לספריה השמימית שבעיר יושן לעתים שונות יחד עם המדריכה שלו שם פגש את חוג הזהב שמאמינים אין הוא מרגיש נוח לגבי ''ההדרכה'' שהרי הם חברים שלו – זאת כנראה אחת הסיבות שעדין נמנעת ממנו גישה לספרים מסוימים אך בעצמו הוא כבר הבין שכיועצי הבריאה וכשליחי הגורל פעמים רבות עמדו נבחרי הכוכבים מאחורי פעולות ואירועים גדולים שחצבו את עתיד הבריאה.

פעמים רבות אתראל מחפש שחיטות גם בין אלים קטנים, מבקש לראות שדים שברחו, נוטה לשפוט כאלו שנראה שפעלו בשונה מרוחו ובסך הכול מחובר עדין לאנושיות שבו – הוא רוצה לנדוד וחלקור, לשחרר את משפחתו הקרובה והרחוקה כלל כמו גם להתמודד עם כך שאף אחד לא ממש זוכר את פניו

.

תכונות :

כוח 3

זריזות 4

כושר 4

כריזמה 2

מניפוציה 3

מראה 2

תבונה 3

הבחנה 3

מהירות מחשבה 3

כישרונות :

רכיבה 1

אתלטיקה 2

מודעות 2

בירוקרטיה 3

חמיקה 2

פשיעה 2

שפות 1

ידע עבר 2

אומנות לחימה 3

ידע נסתר 1

התחברות 1

חמיקה 3

(-7 נק)

ישות : 4

אנרגיה אישית : 13

אנרגיה חיצונית : 38

מעלות :

חמלה 2

אומץ 2

התמדה 3

התאספות 2

רצון : 6



ציוד :

3 פגיונות, גלימות, שריון (4\5)

מגילות ועוד שטויות קטנות

שם : אתראל

נבחר : סידרל

גבירה : הסופים

קבוצה: חוג הזהב

חיים :

0 0 0

-1 -1

-2 -2

-4

חסר הכרה




כוחות :

נמנעות – מידי, 1 מוט על כל קובייה נוספת לחמיקה

לחמוק מהגורל – מידי, 10 מוט, חמיקה מהתקפה אחת לא משנה כמה נזק גרמה

האדמה ששוכחת – מידי, מוט אחד על כל קוביה נוספת לאתלטיקה

יד הקרח – למשך חמש יום, 10 מוט, מחייב אדם לפעול בהגינות ואמת בתפקידו

לחוש את הזרימה – למשך סצטנה, 5 מוט. לראות את האסנס מסביב, רוחות וכוחות

משפט ארצי – למשך סצטנה, עולה 8 מוט ורצון אחד. מאפשר לפקוד\לקשור\לגרש אל קטן, שד או אלמנטל שנוצח בקרב כמו גם מחייב אותו להפוך לפיזי

מדיטציית המלחמה – למשך סצטנה, עול כל 4 מוט מתווסף כוח\גוף ו6 לזריזות

מהלומה מהעתיד – מידי, עולה 2 מוט, גלגול מודעות+הבחנה למטרה 4 . אם נכשל לא יכול לנסות לעשות פרי או דוג' להתקפה

סודות של התקפה שתהיה – תמידי. מכפיל את היוזמה

עמידות השור – מוסיף רמת חיים (נלקח פעמיים)


רקע :

השפעה – אנשי העצים (3), פשיעה עירונית (2

חיה מלווה – נץ אמפאטי (3

חפץ קסום – שריון חזה (2 ) נלקח מאדם שהרג

מאנס שמימי – אבן הערפל (3)) מאפשרת לראות דרך קיר\5 או קטע אדמה עבה\10 ולשמוע\לראות

רכוש – גנוב ומהספרייה השמימית (2)


No comments:

Post a Comment